Mezitli Halk Masası

MEZİTLİ HALK MASASI
Vatandaşlarımızın her türlü istek, öneri ve şikayetlerini 7/24 kesintisiz iletebilecekleri “Mezitli Halk Masası” projemizi hayata geçirdik. Belediye başvuru masası, çağrı merkezi, whatsapp hattı, sosyal medya, belediye web sitesi, canlı destek hattı (chat), yapay zekâ destekli dijital asistan (chatbot) aracılığı ile Mezitliler’in istek, öneri ve şikayetlerini kayıt altına alıyoruz. Vatandaşlarımızın taleplerini aldığımız anda telefonlarına gönderdiğimiz SMS ile bilgilendirme yapıyor ve vatandaşlarımız SMS’te belirttiğimiz başvuru numarası ve link ile taleplerinin güncel durumunu takip edebiliyorlar.
Belediye bazında ilk ve tek olan bütünleşik chat ve chatbot uygulamaları ile vatandaşlar belediye çağrı merkezini arayıp sıra beklemeden, vatandaş temsilcisi ile belediye web sitesindeki chat uygulaması üzerinden yazışarak ihtiyaçlarına anlık olarak cevap alabiliyorlar ve yapay zeka teknolojileriyle geliştirilmiş chatbot ile de belediyecilik işlemlerini 7/24 kesintisiz gerçekleştirebiliyorlar. Böylelikle vatandaşlarımızın talep ve şikayetlerine yönelik daha hızlı geri bildirimi sağlamış oluyoruz.
Ayrıca yapay zeka doğal dil işleme (NLP) ile, vatandaşların yapmış olduğu tüm talep, şikayet ve önerilerinin analizi gerçekleştirilecek ve böylece;
- Proaktif ve ileriyi gören düşünce yapısının oluşturulması
- Vatandaşların hizmetler hakkındaki memnuniyet ölçümünün yapılması
- Talep ve şikayetlerdeki ortak konuların belirlenmesi
- Vatandaşların kullandığı ortak kelimeler ve ifade ediş biçimleri
- Hangi talep ve şikayetlerin yükselişte olduğunun analizi
- Geleceğe yönelik geliştirilmiş hizmet planlaması
- Dezavantajlı, kırılgan vatandaşların belirlenmesi sağlanacaktır.